Not known Factual Statements About آنفولانزا درمان

Wiki Article

همانطور که گفته شد آنفولانزا می­‌تواند منجر به بیماری ذات الریه و تب می­‌شود.

دکتر عباس سلگی تخصص بیماری های کودکان ۴.۹ ۱۸۳۴۲نظر ۳۲۱۷۰ سوال (در مدت۵ سال و ۸ ماه ) دریافت مشاوره دکتر آرزو اخلاقی تخصص بیماری های کودکان ۴.

ویروس آنفولانزای مرغی از طریق مدفوع، بزاق ، قفس و غذایی که به پرندگان داده می­‌شود می­‌تواند به بدن انسان سرایت کند، بیشتر افراد از طریق تماس با پرنده یا اشیایی که توسط پرنده­‌ی بیمار آلوده شده است به این بیماری مبتلا شده‌­اند. همچنین آنفولانزای مرغی باعث به وجود آمدن علائمی نظیر ؛

هر چقدر داروی ضد ویروس را زودتر دریافت کنید، اثربخشی آن بیشتر است. تحقیق در مورد بهترین دارو برای آنفولانزا نشان داده است که مصرف داروی ضد ویروس را باید ظرف ۴۸ ساعت پس از بروز علائم شروع کنید.

سلطان علیان تاکید کرد: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا تا اوایل آبان ماه است. البته تزریق این واکسن می‌تواند تا زمان پایداری شیوع بیماری در جامعه ادامه یابد.

در موارد نادر، بعضی از افراد ممکن است نسبت به واکسن واکنش آلرژیک جدی نشان دهند.

اگرچه این نوع آنفولانزا خفیف است؛ اما در افراد زیر می‌تواند سبب بروز مشکلات جدی شود و حتماً نیاز به درمان دارد.

پزشکان توصیه می­‌کنند تمام افراد بزرگ‌تر از ۶ ماه واکسن آنفولانزا را دریافت کنند. تزریق این واکسن برای افرادی که در گروه پرخطر قرار دارند ضروری است، از جمله:

پنومونی این متخصص میکروبیولوژی بیان کرد: نکته مهم این است در کودکان زیر ۹ سال که برای نخستین بار واکسن آنفلوانزا را تزریق می‌کنند، باید واکسیناسیون دو بار به فاصله یک ماه انجام شود و دز واکسن در همه سنین باید کامل باشد که نیم سی سی است.

اما برعکس بیماری سرما خوردگی، آنفولانزا می تواند منجر به بروز بیماری­‌های شدیدی مانند ذات الریه یا عفونت های باکتریایی شود.

ارتباط تلفنی با پزشک عمومی ارتباط آنلاین با پزشک عمومی سؤالات متداول

برای اولین کاربرد برای کودکان خردسال، دو نصف دوز به فاصله ۱ ماه تجویز می‌شود.

شما هم به ۱۵۰ هزار نفر عضو خبرنامه پزشکی درمانکده بپیوندید

همه ­چیز درباره گرگرفتگی بدن و راه ­های درمان آن ۱۴۰۰-۰۳-۰۹ برای درمان آنفولانزا نوع ای علاوه بر استراحت کافی و خوردن مایعات، باید از داروهایی نظیر ؛

Report this wiki page